فاطمه بهرامی که باتاثر و گریه با ما گفتگو می کرد عنوان داشت با وجود وضع وخیم بیماری و همچنین نیاز آنی وی به عمل جراحی در اثر اعتصاب غذا در زندان بیمارتر از گذشته شده است، دیروز شنبه۲۴ دیماه در اجرای احکام زندان ۴۰ضربه شلاق خورده است!
دی ۲۶
به نماینده سابق مجلس که بیمار هم بوده است ۴۰ ضربه شلاق زدند!
روزنامه مستقل نوشت: همسر محمد محمد رضایی نماینده بیجار در مجلس ششم گفت همسرم که بخاطر مبارزه با زمین خواری توسط شاکیان خصوصی به ۵سال حبس محکوم شده اکنون بیش از ۲ هفته است که در زندان بیجار برای تحمل کیفر زندانی شده است.